Pludselig var der lige en halv times solskin, så jeg skyndte mig ud på terassen med lidt mad, juice og min sødeste puddelhund!
Ja, det er måske lidt et af de mere kliché blogindlæg - det der med at vise sin frokost tallerken for at vise hele verden, at man er sund. Men jeg synes nu, det er meget hyggeligt, og jeg tror måske, jeg kan gøre det lidt anderledes, eftersom jeg er pescotar (spiser ikke kød, men fisk og skaldyr). Tit og ofte bliver jeg overrasket over, hvor lidt folk egentlig ved om en (næsten) vegetarisk kost! Så jeg vil skynde mig at sige, at jeg altså ikke spiser noget som helst jern eller protein i form af piller - det kan sagtens lade sig gøre uden gris og ko. Desuden vil den, der kender mig, måske blive lidt overrasket over hvor sundt, det egentligt ser ud. Efter jeg måtte indse, at der havde sat sig 18 kg ekstra i løbet af 1.g, er jeg alligevel begyndt at tænke lidt mere over, hvad jeg spiser. Både for kroppen og kontoens skyld!
PS: Det er godt nok ved at være noget tid siden, jeg sagde, jeg ville igang med at blogge, men jeg følte mig på ingen måde inspireret. Men inspirationen er der nu, så der kommer lidt af hvert snart!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar