mandag den 16. juli 2012

SÅ SKETE DET

Nu har jeg oprettet en blog! Og endda en blog jeg har tænkt mig at bruge sådan rigtigt.
Den beslutning er træffet på baggrund af, at jeg tager usandsynligt mange billeder og egentlig rigtig gerne vil dele dem med andre, men har altid syntes det der med at blogge var lidt akavet.. Men nu må vi se, om ikke jeg kan holde det!
Her er den i hvert fald!


Billedet er taget sidste sommer på stranden i Fjellerup. Jeg ville hjertens gerne have taget et igen i år, men det er som om, at strandvejret ikke rigtig er med os??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar